Реалізація освітнього процесу в ЗДО з використанням дистанційної форми здобуття освіти

     В умовах сьогодення організація освітнього процесу відбувається з урахуванням безпекової ситуації.

     

     Під час запровадження дистанційної форми організації освітнього процесу батьки мають стати партнерами педагогічних працівників. Адже педагог безпосередньо не має контакту з дитиною, але через батьків може продовжити її розвиток та освіту.

До успіху - через спілкування

     Бути педагогом - це справді покликання, що живить нас життєвою енергією, дарує наснагу для реалізації планів та здійснення мрій. Його можна порівняти з двигуном, який рухає нас по життю. І якщо постійно доповнювати цей двигун дрібними деталями - навичками, уміннями, досвідом, - він стає потужнішим, а людина відповідно самореалізується, самовдосконалюється. 

     Американський педагог і політик Ніколас Батлер вважав, що спеціаліст - це той, хто знає дуже багато мало про що. А щоб бути спеціалістом своєї справи та знати ще більше, підвищуємо свій професійний рівень під час атестації й радіємо успіхам та відкриттям наших колег. 

Навчаючи інших - вчимося самі

    Заклад дошкільної освіти - це постійно діюча творча майстерня, яка створює умови для самореалізації та самовизначення дошкільника. Тож педагог має не стільки збагачувати дітей знаннями, скільки розвивати їхні творчі задатки й здібності, виявляти й плекати індивідуальність кожної дитини. Навчитися цього можна під час тренінгу, семінару-практикуму.

Вивчення стану роботи щодо забезпечення підвищення якості дошкільної освіти в ЗДО

     Якісна освіта - це освіта, спрямована на формування нової життєвокомпетентної особистості, це освіта, яка враховує сутнісні індивідуальні характеристики кожної дитини, розкриває та розвиває її задатки й обдаровання і на цій основі забезпечує максимальну реалізацію її потенціалу, це освіта, здатна до безперервної модернізації та інновації.

     23 січня педагогічний колектив закладу презентував основні тенденції розвитку дошкільної освіти, розкрили організаційно-змістові характеристики оновлення закладу на сучасному етапі, розповідали про існуючі проблеми та шляхи їх розв'язання.

Семінар-практикум "Адаптація дитини до закладу дошкільної освіти"

     Зі вступом до дитсадка в житті малюка відбуваються важливі зміни. Інше середовище, розпорядок дня, зустріч з вихователем, знайомство з однолітками - все це нове й незвичне для дитини. Для більшості малюків перебування у незнайомому місці, з незнайомими дорослими, без батьків та близьких є великим випробуванням, стресом. Щоб такі зміни в житті дітей не були занадто різкими, педагоги долучилися до проведення семінару-практикуму з даного питання та залюбки підвищили фахову майстерність щодо використання різних занять для полегшення адаптації дітей до дошкільного закладу.