В рамках проєкту фахівців ГО «Центр психологічної допомоги «Конфіденс», яка реалізує проєкт «Зупинка:Я» (за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та фінансової підтримки Агенства США з міжнародного розвитку (ШАГО) 20 травня 2024 року для педагогічних працівників закладу проведено тренінг з питання Емоційного вигорання фахівців професії "людина-людина"
В умовах сьогодення організація освітнього процесу відбувається з урахуванням безпекової ситуації.
Під час запровадження дистанційної форми організації освітнього процесу батьки мають стати партнерами педагогічних працівників. Адже педагог безпосередньо не має контакту з дитиною, але через батьків може продовжити її розвиток та освіту.
Бути педагогом - це справді покликання, що живить нас життєвою енергією, дарує наснагу для реалізації планів та здійснення мрій. Його можна порівняти з двигуном, який рухає нас по життю. І якщо постійно доповнювати цей двигун дрібними деталями - навичками, уміннями, досвідом, - він стає потужнішим, а людина відповідно самореалізується, самовдосконалюється.
Американський педагог і політик Ніколас Батлер вважав, що спеціаліст - це той, хто знає дуже багато мало про що. А щоб бути спеціалістом своєї справи та знати ще більше, підвищуємо свій професійний рівень під час атестації й радіємо успіхам та відкриттям наших колег.
Заклад дошкільної освіти - це постійно діюча творча майстерня, яка створює умови для самореалізації та самовизначення дошкільника. Тож педагог має не стільки збагачувати дітей знаннями, скільки розвивати їхні творчі задатки й здібності, виявляти й плекати індивідуальність кожної дитини. Навчитися цього можна під час тренінгу, семінару-практикуму.
Якісна освіта - це освіта, спрямована на формування нової життєвокомпетентної особистості, це освіта, яка враховує сутнісні індивідуальні характеристики кожної дитини, розкриває та розвиває її задатки й обдаровання і на цій основі забезпечує максимальну реалізацію її потенціалу, це освіта, здатна до безперервної модернізації та інновації.
23 січня педагогічний колектив закладу презентував основні тенденції розвитку дошкільної освіти, розкрили організаційно-змістові характеристики оновлення закладу на сучасному етапі, розповідали про існуючі проблеми та шляхи їх розв'язання.
Зі вступом до дитсадка в житті малюка відбуваються важливі зміни. Інше середовище, розпорядок дня, зустріч з вихователем, знайомство з однолітками - все це нове й незвичне для дитини. Для більшості малюків перебування у незнайомому місці, з незнайомими дорослими, без батьків та близьких є великим випробуванням, стресом. Щоб такі зміни в житті дітей не були занадто різкими, педагоги долучилися до проведення семінару-практикуму з даного питання та залюбки підвищили фахову майстерність щодо використання різних занять для полегшення адаптації дітей до дошкільного закладу.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com