Кожному - по дару

     Модними стають не лише нові фасони суконь чи гаджети. Усі повсюдно цікавляться темою дитячої обдарованості: шукають таланти, розвивають таланти, створюють фонди для допомоги талантам.

     Невеличкий тест. Звичайне коло. Що вам спадає на думку? Голова дитини? Ще!  Помідор - вже ліпше! Повний місяць, вишня... Саме такі відповіді є найчастішими, а отже - банальними, стандартними. А якщо дитина видає, що це - слід інопланетянина або котик, який скрутився в клубок? Це вже творчо, незвично, а отже - талановито.

      Будьмо разом - на високій ноті!

 

Смайлики

     З метою формування світогляду дитини, впливу на її поведінку, розкриття можливостей для пізнання прекрасного в реальному світі і становлення чуттєвої сфери дитини в закладі функціонує  гурток музично-оздоровчого напрямку "Смайлики". На заняттях гуртка вихованці знайомляться з музично-казковими оповіданнями та комбінують музику з іншими видами мистецтва.

Тілі Бом

   Зміст гуртка спрямована на роботу зі здоровими дітьми задля гармонізації їх емоційно-психофізіологічних етапів та підсилення розвитку природніх здібностей і задатків.

Міні-футбол

     Футбол - улюблена гра мільйонів людей, одна із самих популярних спортивних ігор і наших дошкільнят. Заняття в гуртку допомагають розвивати рухові якості: швидкість та точність рухів, спритність, силу та витривалість, а також цілеспрямованість, витримку та дисциплінованість.  

"Безмежний світ LEGO"

     Вихованці групи "Зірочка" з задовоенням поринають у незвичайні пригоди гри з цеглинками LEGO. Заняття в гуртку сприяють розвитку мовлення, дрібної моторики, пам'яті, уяви та уваги, що, насамперед, удосконалює підготовку дітей до школи. 

"Звукарик"

     Використання оригінальної символіки звуків дозволяє найбільш ефективно готувати дітей з проблемами в мовленнєвому розвитку до навчання грамоті. 

      Гурток "Звукарик" спрямований на ознайомлення дошкільників з картинками-символами звуків та формування навичок плавного "читання". на заняттях гуртка діти співвідносять картинки-символи зі звуком та якимось реальним об'єктом (наприклад: о-о-о - співає дівчинка, у-у-у - гудить пароплав, в-в-в - виє вітер, п-п-п - пихтить чайник). Кожний звук чітко артикулюється з метою зосередження слухового й зорового сприймання та поєднується в склади і слова (символ  "корова" - "лялька" - "калюжа" - слово мак).

 

Танцювальний калейдоскоп

   Хореографія в диятчому садку - один з найулюбленіших видів діяльності малюків. Дошкільники такі непосидючі, рухливі, енергійні, тому й полюбляють заняття, де погтрібно рухатися. А рухатися під музику, фантазувати, імпровізувати, грати в різноманітні ігри, самостійно створювати улюблені образи, відчувати і переживати різні емоції, спілкуватися за допомогою рухів можливо лише поринувши в чарівний світ хореографії.